Понеділок
10.02.2025
23:34
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Лютий 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Качанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Підволочиського р-ну

У школі працює 21 педагог. Більшість із них мають великий досвід, публікують статті у фаховій пресі, конспекти уроків, розробляють свої методичні рекомендаціІ до їх проведення тощо.

 

Аналіз роботи методичних структур

Усі засідання методичних об’єднань проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням,мультимедійні презентації. Робота методичних обєднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителів.

У 2016 - 2017 н. р. члени методоб'єднання вчителів початкових класів працює над проблемою «Впровадження креативних освітніх технологій у практику початкової школи». Усі вчителі початкових класів працювали над організацією навчально - виховної роботи на основі творчого підходу до реалізації навчальних програм. У грудні провели засідання круглого столу на тему «Творчий підхід учителя до вибору інноваційних методів роботи під час проведення уроків в початкових класах». Також учителі початкових класів у травні провели методичний фестиваль «Традиції, культура, духовність нашого народу у спадщину найменших»

Систематичною і цілеспрямованою можна назвати роботу методичного об’єднання класних керівників (керівник Пелих Г.М.) . Цього року вони провели чотири засідання на яких розглянули питання :

- організація наставництва для молодих класних керівників та оформлення документації класними керівниками;

- удосконалення родинного виховання учнів;

- формування у школярів високої громадської активності та національної свідомості.

Протягом року було проведено чотири засідання Школи молодого вчителя (керівник Блятник М.М..). На першому засіданні Блятник М.М. ознайомила молодих вчителів з системою навчально-виховної роботи в школі : традицій школи, планом роботи школи, правами та обов’язками молодих вчителів. Розглядались питання календарного та поурочного планування , опрацювали вимоги до сучасного уроку. Члени методоб’єднання на другому засіданні розглянули форми навчання у школі.Молоді учителі разом з наставниками опрацювали вимоги до проведення нестандартних уроків та інтерактивні форми роботи на уроці, організацію та види самостійної роботи учнів на уроках.

Протягом року члени науково – практичного семінару „Слово” працювали над проблемою «Формування ключових та предметних компетентностей учнів шляхом ефективного поєднання традиційних та інноваційних форм організації навчально – пізнавальної діяльності». Педагоги провели методичний кейс «Формування ключових та предметних компетентностей як засіб підвищення якості знань учнів», проблемний семінар «Організація ефективного контролю та своєчасної корекції знань учнів», творче моделювання «Формування національної гордості, патріотизму на уроках та позакласній роботі». Також члени науково – практичного семінару „Слово” опрацювали вимоги до виконання письмових робіт та перевірки зошитів,розглянули питання:

- робота з обдарованими дітьми: участь у мовно – літературному конкурсі

Т.Г. Шевченка та знавців рідної мови ім. П.Яцика;

- моніторинг досягнень учнів за І семестр та результативність участі в олімпіадах та конкурсах;

- ДПА та ЗНО: підготовка учнів.

Психолого – педагогічний семінар працював над проблемою «Психолого – педагогічні аспекти формування компетентної особистості педагога в умовах впровадження нових Державних стандартів». На засіданнях ВовнаА.М. проводив тренінгові заняття «Розвиток комунікативних умінь, упевненості в собі, емпатії», «Роль учителя у формуванні позитивних якостей особистості», аутогенне тренування «Дім моєї душі».