Протягом 14 днів з 1 по 14 червня 2017 року у Качанівській ЗОШ І-ІІІ ступенів працював літній мовний табір “The Sun”.
Відповідно до наказу відділу освіти директором школи видано наказ про створення та функціонування літнього мовного табору «Сонечко», розроблено план роботи табору, інструкції працівникам, Статут табору, узгоджено меню та підписано у відповідних інстанціях акт-дозвіл на відкриття табору. У своїй діяльності учасники табору та вихователі користувались нормативно правовою базою: Конституцією України, Законом України «Про освіту», Декларацією про права дитини та іншими регламентуючими нормативно-правовими актами.
У таборі відпочивали та удосконалювали англійську мову 15 учнів. Табір діяв на базі кабінету англійської мови, який було оснащено комп’ютером з мережею Інтернет, мультимедійним проектором, завдяки чому вдалося створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення англійської мови. Організовували цікаве дозвілля школярів 4 педагогів школи. Ця дружна команда зуміла показати, що вивчення мов – це цікаво і легко, а літній табір може бути веселим та яскравим.
Робота літнього мовного табору була спланована за тематичними днями, а саме: «День захисту дітей», «День здоров’я», «День Волонтера», «День духовності», «День сім’ї», «День талантів», «День природи», «День спорту», «День туриста», «День праці», «Мій найкращий день», « День фантазера», «День краси», «День закриття табору».
Значна увага приділялася охороні праці та безпеці життєдіяльності в період функціонування табору. Проводились інструктажі з безпеки життєдіяльності та правил поведінки у таборі, бесіди з техніки безпеки та дорожнього руху, які записувалися у відповідному журналі встановленого зразка.
1 червня 2017 року о 9 годині ранку ми з нетерпінням чекали прибуття учнів. День розпочався з урочистої лінійки з нагоди відкриття табору, яку відкрив Кульбаба Т.І., керівник табору. На лінійці учні були ознайомлені з режимом роботи табору, Статутом та правилами поведінки під час дозвілля.
Марія Йосипівна, вчитель англійської мови та Швачук Н.П,вчитель німецької мови оголосила списки загонів або teams та назвала вчителів, які будуть працювати з ними. Кожен загін мав виконати наступне завдання - придумати назву, девіз, виготовити беджі та висловити свої очікування від перебування в таборі у формі долоньок з кольорового паперу.
Вихователі попередньо провели у групі мовну розминку з дітьми. Вони коротко розповіли про себе та про своє хобі, з допомогою малюнків на асфальті, звичайно ж, на англійській мові. Учні були поділені на такі загони “-cola”, “Rainbow", “Bad Boys”.
Кожен вид діяльності змінювався рухливими перервами на свіжому повітрі та проведенням і вивченням фізкультхвилинок, пісень та бансів. «Хвилини з психологом» сприяли психологічному розвантаженню учнів.
Слід відзначити насичену й цікаву програму, яку ретельно готували вихователі табору. Кожен наступний день розпочинався із лінійки,де оголошувався план заходів на день, а на післяобідній лінійці підбивався підсумок, нагороджувалися сертифікатами переможці конкурсів, ігор та змагань та оголошувалися завдання на наступний день.
Feedbacks, які було зібрано у дітей по закінченні конкурсів , показали, що найбільш запам’яталися наступні форми роботи: похід у ліс, де учні мали змогу проявити себе у розкладанні намету, розпалюванні вогнища, приготуванні обіду в польових умовах, а також активно відпочивали під час проведення різних спортивних ігор на свіжому повітрі. Поїздка в аквапарк запам’яталася дітям різноманітними атракціонами. З метою виховання в дітей здорового способу життя було проведено «День здоров’я» , під час якого учні виготовляли постери «Healthy lifestyle» та активно відпочивали в парку з піснями та іграми. Кожен день у таборі був насичений, проводилися різноманітні екскурсії, походи, конкурси, змагання. Готуючись до усіх заходів, діти вчилися працювати злагоджено,підтримувати один одного,відноситись з повагою до кожного, хоч діти були різного віку, з різних класів.
Під час проведення «Дня талантів» учні були активними учасниками конкурсу «Майстра та Майстринки» та грі «Чи знаєш ти правопис?». Свої музичні таланти вихованці проявили у програмі «Караоке».
«День спорту» включав різноманітні спортивні та інтелектуальні змагання (веселі старти, гру «What?When?Where?, «Показуха»).
Для змістовного та цікавого дозвілля дітей було організовано велотур «Історичними пам’ятками села Качанівки», проведена презентація книги англійського письменника Роальда Далла «Чарлі шоколадна фабрика» та вікторина «Свята різних країн».
У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси й страхи. Ігри із тімбілдінгу навчили дітей діяти однією командою, допомагати один одному. ![](/_nw/0/s34300855.jpg)
На урочистій лінійці, присвяченій закінченню табірної зміни,були нагороджені і відзначені найбільш активні учасники табору і переможці спортивних змагань, визначено кращий мовний загін. Кожен день життя табірної зміни допомагав дітям зрозуміти, що потрібно бути спритними і сміливими, дружніми і чесними, добрими і творчими. ![](/_nw/0/s02977007.jpg)
Отже, літній мовний табір дав можливість дітям вивчати англійську мову у цікавій формі,весело проводити час разом з друзями, розвивати свої таланти, отримати пізнавальну інформацію і навчитися новому. ![](/_nw/0/s26212837.jpg)
|